woensdag 7 december 2011

De laatste van 2011

De laaste sessies van 2011 vond ik boeiend, inspirerend en arbeidsintensief.
Ik weet het, ik heb deze woorden al vaak gebruikt tijdens deze opleiding.
Het is gewoon zo, of moet ik er een ander woord voor uitvinden, Yves?
Bij Sabine heb ik weer wat meer
                                                           leren 'helikopteren' en            'lussen maken'.
Bij Stijn en Marianne hebben we
een f o t o v e r h a a l gemaakt.
Niet te geloven, welke resultaten we hadden na 3 uur werken.
Een plezier om naar te kijken!

Bedankt medestudenten en docenten, een fijne kerstperiode en tot volgend jaar!

Maak kennis met Matteus de vlieg.
Tim en ik baseerden ons op het allomgekende kersverhaal in het stalletje.
We maken onze figuren door de wassspelden aan te kleden met eenvoudige kenmerken.
De stemmetjes inspreken was improvisatie van het moment want we hadden geen scenario geschreven.

1 opmerking:

  1. Hopelijk voor jou en voor ons weer een jaar vol enthousiasme.
    Hoera, ik kan nu ook een reactie plaatsen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen