zaterdag 4 februari 2012

Doe maar samen


Daar zaten we dan... in het muzieklabo...alleen...met een instrument.
En dit nadat we gevoeld en zelf bewezen hadden dat ons groepsgevoel hoog scoort.
Aan ons om dit gevoel ook binnen ons eigen schoolteam te verhogen.

Mijn instrument: muzo.

iedere collega zijn eigen geluid:
tikkend, tokkend, schrapend, snarend, blazend, blozend,  
maar niet te luid
laat dit samen klinken,
sluit je ogen, volg je gevoel
dan bereik je
een muzisch doel
en een groepsgevoel!

Down to earth op donderdag 9 februari:
collega's uitgenodigd om te brainstormen rond kunstenaar.




                     

3 opmerkingen:

  1. Mooie woorden Tineke! Die ik mee neem...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar sluit ik mij volledig bij aan! Mooi verwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank u Christine en Katlijn, toen ik het nalas leek het wat zweverig, maar als we een (om bij bewerkingen te blijven Christine) een breuk met een kleine noemer kunnen doorgeven aan ons team zal er misschien ook sprake zijn van een vermenigvuldiging van Muzo!

    BeantwoordenVerwijderen