woensdag 15 februari 2012

1,2,3,4 doelen op papier

Tijdens de sessie leerlijnen hebben we de 21 muzische doelen eens onder de loep genomen.
Zorgvuldig, één voor één. Tekenend en denkend werden ze gememoriseerd.
Ines wees ons op enkele geheugensteuntjes of we bedachten er zelf.
Bij doelstelling 6 'de BAND leggen met de eigen innerlijke wereld' dacht ik aan mijn vader.
Vorige week werd hij 60 jaar én hij is nog steeds een fervent wielrenner!
Mijn zus en ik gingen muzisch aan de slag. We drukten onze vaderlijke wielerervaringen uit in een beeldende taal (doelstelling 12).


Zo dicht als 6 bij 7 ligt, zo dicht liggen ook de familieverjaardagen in februari.
Mijn oudste dochter werd in dezelfde week 7 jaar!


Met mijn kleine 'k' (lees eigen kindjes en leerlingen) ging ik deze middag naar een grote 'K' gaan kijken, toneelvoorstelling 'Peter Pan'. En hiermee ben ik dan gekomen bij mijn geheugensteuntje voor doelstelling 7: Willen kennismaken met de wereld van de kunst!
Applaus voor het plaatselijk acteertalent (inclusief Christine haar 'schoondochter')


Geen opmerkingen:

Een reactie posten